Cele mai trăsnite mofturi ale femeilor auzite de bărbaţi!!!

6 Apr

Mofturi sunt  capricii fără de care nu se poate lipsi într-o relaţie, pentru cineva e o plăcere de a le face, pentru altcineva e o plăcere de a le realiza. Atît bărbaţii cît şi femeile au diferite nazuri însă partea femenină îi întrec la acest capitol căci pofte sunt din diferite domenii…

VREAU ŞI GATA!!! e deviza. Poate că pe mulţi îi irită acest fapt dar oare aceasta  nu e ingredientul care redă scîntei unui cuplu!!!

Am finisat cu sondajul zilele astea şi iata vă expun gîndurile scumpilor bărbaţi. Mersi mult tuturor pentru participare!!! Păpuşelor  sper să nu vă supere articolul, deşi am rîs muuuult şi iarăşi m-am convins cît sunt  de “nebunatice” femeile.

  • Imediat după o partidă de sex trebu neapărat să mănînce măsline, asta pentru ea e cireaşa de pe tort.
  • Cu o săptămînă de ziua ei m-a bătut la cap să-i cumpăr o pereche de cercei care i-au plăcut.
  • Să-i cumpăr flori de mac, care nici nu sunt în vînzare, nici nu era timpul pentru aşa flori.
  • A făcut aluzie de multe ori ca să-i cumpăr lenjerie,de 14 februarie cumpăr cei mai sexy chiloţei şi sutien. Iar după ce îi dau cadoul începe să plîngă cu următoarele cuvinte: De ce ai cumpărat? Doar ştii că nu port aşa ceva?!
  • Să merg cu ea la servici, cînd am eu liber, de parcă suntem nişte copiii.
  • Mă duce la cumpărături ca să-mi ia singură mie o centură. Ne întoarcem cu 4-5 haine cmpărate pentru ea şi o haină cumpărată mie evident nu centură.Vrea neapărat să-mi cumpere ceva de gustul ei.
  • “Nu îmi place” repetă de mai multe ori şi în mai multe situaţii.
  • Permanent mă ţinea de mînă, să vezi cum să mănînci cu mîna stîngă şi să scoţi telefonul din buzunarul stîng cu mîna dreaptă.
  • Şi-a luat pantofi roşii mă tot întreba dacă îi vin, cînd încercam să schimb tema zicînd: Sunt buni! Mă bătea la cap că mint şi de aia schimb tema,cînd în realitate m-am săturat de discuţii despre pantofiii ceea m-a făcut să-i spun: Că nu sunt buni!
  • Să facă dragoste pe malul mării.
  • Cu seriale, cînd cu orice preţ trebuie să privească telenovelele.
  • “Vreau să ies din bucătărie, se poate?”  mereu aceeaşi întrebare
  • “Vreau să mă iubeşti mult,dar fără să mă alinţi”
  • “Scumpule dă-mi te rog informaţia la Green cardul tău ca să-mi fac şi eu viză să vin în state da nu la tine.”
  • “Scumpule nu vreai să-mi iai o maşină? Vreau să am un mod de transport ca să vin mai des la tine”  la care eu:         ” Vin eu la tine mai des” la care ea:” Nu trebuie că nu mai sunt disponobilă pentru tine”…na ce să faci aşa-i femeia.
  • Să facem sex în Grădina Botanica.
  • E tare tristă că nu poate vorbi cu mama ei în toată ziua.
  • “Hai să vorbim”…la 3 de noapte.
  • De a nu privi în direcţia altor fete categoric stradă,local,transport indiferent unde. Urma să merg cu capul în jos. Îmi urmărea privirea de fiecare dată cînd ieşeam undeva şi dacă a doua zi era supărată…trebuia să-mi dau seama că am păcătuit.
  • Ea nu e  din Chişinău îmi propunea să rămînă la mine şi să strîngem bani de chirie.
  • Să facem sex în parc la zero grade şi poliţia patrula destul de intens.
  • Strigă că nu-i cumpăr flori dar mi-a zis ca să-i cumpăr haine.
  • Să fac cunoştinţă cu soţul ei.
  • O doare capul dar nu vrea Citramon fiindcă are o culoare ciudată.
  • “M-am săturat să fii atît de bun.”
  • Să îmi află parola la poşta electronică.
  • Să încerce să-mi organizeze ziua.
  • Îngheţată la miez de noapte.
  • “Dragul meu, vreau blană.”
  • Rugăminte de a mă bierberi.
  • Să-i facă freză în zona intimă.
  • Toată ziua îţi ţine morală că n-are cu ce să se îmbrace şi la 5 minute de a ieşi undeva cu băieţii mă sună:” Păi ce intri după mine?”
  • Nu dorea să scoate sutienul în timpul actului sexual.
  • Să facă sex în grup.
  • Să nu am prieteni gen femenin.
  • Să vin acasă cînd stau cu băieţii la o bere.
  • “Cumpără-mi Iphone pentru că sunt mai atractivă!”
  • La ora 4 dimineaţa vrea nectarine. M-am sculat, am scos maşina din garaj şi m-am dus la cel mai apropiat non-stop market.
  • De a primi o perlă în scoică.
  • De a aprinde laptopul şi a pune cîntecul ei preferat atunci cînd vroiam să dorm.

Leave a Reply

