Acceptă-mi provocarea…participă şi tu cu un Like!

7 Apr

Am acceptat o nouă provocare în viaţa mea şi anume concursul Aqualife …la sigur sunt convinsă că aţi auzit de el. Oare de ce am făcuto? Probabil să văd cum e să cîştigi un video publicitar,să  văd ce mai e şi asta, să simt noi senzaţii. Am nevoie de susţinerea voastră ! Nu vreau să fiu cea cu spamul dar aş fi foarte recunoscătoare dacă aţi aprecia cu un Like . Am ales poza mi se pare cea mai reuşită sper şi vouă să vă placă şi mai ştiţi poate obţinem VICTORIA cu helpul vostru !!!

Apasă click pe poză!!!

Leave a Reply

