Smiley: «M-am ferit să-i dau Laurei vreun inel»

15 Apr

Sunt împreună de 4 ani dar încă nu sunt gata pentru a merge spre pasul urmator. Cel puţin aşa  menţionează. Deşi Simley o alintă cu cela mai scumpe cadouri pe aleasa sa totuşi nu oferă acel inel care mă rog e dorit de iubita lui.

«Nu am de gând să mă însor şi să fac vreo logodnă. Cred că toate vin aşa… de la sine. Eu încă n-am simţit că trebuie să fac acest lucru şi chiar m-am ferit să-i fac Laurei cadou vreun inel, pentru că asta e interpretabil.

Leave a Reply

