Pamela de România: «Îmi place să mi se ejaculeze pe sâni»

16 Apr

Simona Traşcă, supranumită Pamela de România, a fost invitată alături de colega ei de la trupa Ecstasy, Alina Erimia, în cadrul emisiunii “Click pe VIP!” unde a vorbit despre proiectele muzicale, despre trecutul ei tumultuos, despre bărbaţi dar şi despre preferinţele ei sexuale. Pamela a fost destul de dezinhibată şi a prezentată câteva poziţii sexuale care-i fac plăcere. “Îmi place să stau deasupra să controlez eu dar îmi place şi doggy-style” a spus Simona Traşcă. Cu toate acestea, focoasa blondă mai declarat că nu se dă în lături de la a oferi o partidă bună de sex oral şi că îi place ca bărbatul să ejaculeze pe sânii ei sau pe abdomen.

Leave a Reply

