Ce aleg femeile să fie amante ori soţii?!

22 Apr

E o temă destul de frecvent întîlnită în zilele noastre. Păi pentru a afla totuşi ce poziţie ar dori să fie o femeie a sec. XXI am decis să fac un sondaj. Au participat peste 250 de persoane şi pot să afirm că ALEG să fie Soţie dar nu se exclude faptul că a fi o amantă este o chestie interesantă. Deci am selectat din mulţimea de răspunsuri pe care le-am primit şi vi le expun mai jos:

  • Soţie, pentru că le poţi îmbina pe ambele totul pentru soţul tău.
  • Nu aleg să fiu nici amantă, nici soţie. Nu vreau să mă căsătoresc pentru că nu cred în instituţia de căsătorie, nu-mi doresc o relaţie pe acte şi o semnătură, pentru că la moment nu are rost. Cît despre amantă sunt prea egoistă ca să pot să-l împart cu o altă femeie.
  • Soţie, nu vreau să fiu pe locul II.
  • Soţie, relaţia e oficială cu toate că aceasta nu garantează nimic ca el va alege o amantă dar vorba aia mamă la copii, gospodină la bucătărie, amantă în pat.
  • Soţie, sunt o romantică incurabilă şi cred în ideea de cămin familial.
  • Amantă, pentru că iubesc libertatea.
  • Amanta soţului.
  • Soţie, să nu trăiesc cu vina pe spinare că cineva îl aşteaptă acasă.
  • Soţie, numai din simplu fapt că dacă aş fi m-ar mustra conştiinţa toată viaţa şi fac rău altor persoane, dacă eşti soţie poţi fi fericită alături de soţ, te simţi împlinită să ai o familie, să fii iubită şi respectată.
  • Soţie, prefer să fiu unica!
  • Soţie, nu-mi umplu capul cu tot felul de nebunii sunt mai relaxată.
  • Ambele, la moment vreau să fiu amantă pe urmă soţie.
  • Soţie, în primul rînd în faţa Domnului vreau să mă cunun, el să-mi fie al doilea tată. Amantă înseamnă lacrimi a altor oameni.
  • Soţie, oferă mai multă stabilitate în relaţie.
  • Soţie, pentru că nu umbli permanent în patul alteia.
  • Soţie, căci în acest rol poţi să te simţi iubită, ştii că are nevoie de tine, nu trebuie să minţi pentru a ascunde adevărul. “Eşti soţie” la toţi poţi să spui. Amantă???  Nu cred e aşa de uşor să spui cuiva.
  • Soţei, mă simt bine în acest rol şi îmi place acest statut.
  • Soţie, cu toate că acum amantă e mai preţuită, dar nu-mi place să mă bag în familia cuiva, mă pun în locul soţiei, nu vreau să fiu a doua.
  • Soţie, nu aş putea să stric legătura dintre ei care s-a făcut în faţa altarului.
  • Soţie, să fie respectată, să se afişeze cu inel cu tot.
  • Soţie, deoarece orice lucru n-ar face pentru amantă prioritate o are soţia.
  • Amantă,decît să ajungi să te calce bărbatul în picioare, mai bine să trăieşti pentru tine şi să fii mereu iubită şi dusă în braţe de bărbaţi.
  • Soţie, pentru că atunci cînd sunt îndrăgostită de cineva nu pot accepta să fie cu altă femeie.
  • Soţie, pentru că îmi pare anormal să te bagi în familia cuiva.
  • Soţie, căci înţelegi că bărbatul oricum are acasă o soţie.
  • Soţie, pentru că trebuie să fie şi o amantă bună, pe cînd o amantă nu poate deveni o soţie.
  • Soţie cu calităţi de amantă.
  • Soţie, pentru că amanta e o simplă aventură dar în soţie bărbatul poate avea încredere cu care poate discuta diferite teme.
  • Soţie, căci a fi amantă e ceva uşor dar aşa e mai interesant.
  • Amantă, pierd repede interesul.
  • Soţie, căci nu-mi place să îmbrac cămaşa odată îmbrăcată.
  • Soţie ziua şi amantă noaptea pentru unul şi acelaşi bărbat.
  • Soţie, pentru că asta înseamană un întreg cu două drepturi şi obligaţii împărţite.
  • Amantă, mai puţine divorţuri.
  • Soţie, pentru că a fi amantă e un nivel destul de jos, nu are relaţie liberă dar soţia mereu paote să-l ţină pe el aproape interesîndu-l cu ceva nou.
  • Soţie, căci e una din valorile umane a fi o mamă bună pentru copii, soţie fericită şi femeie de succes.
  • Soţie, e greu să accept amanta căci nu se va putea despărţi de ea pentru mine.
  • Soţie, pentru că nu îţi pui în risc demnitatea.
  • Soţie, am drepturi depline, sunt mai priveligiată, pot ieşi oriunde cu persoana iubită şi să fac sex fără ca cineva să se grăbească undeva.
  • Soţie, la ea se va întoarce mereu bărbatul.

Aşa deci există şi solidaritate femenină observînd din cele zise de femei, evită de a crea suferinţa unei familii deşi bărbatul e cel de care îi place totuşi sunt conştiente că oricum va reveni la cea pe care a ales-o de soţie. Dar cum rămîne cu înşelările dacă mai toate refuză de a fi amante şi acceptă rolul de soţie. Căci conform unor teorii datorită escapadelor se ţin unele familii sau poate nu?! Ar fi bine ca să se aleagă poziţia amanta pentru soţ căci încerci ambele ipostaze dar totuşi  fiecare individual  alege pe cea care feel confortabil!!!

Leave a Reply

