Andreea Raicu se limitează în mîncare!!!

3 May

E vegetariană plus la asta nu mănîncă aşa cum şi-ar dori căci îşi doreşte mereu să fie cu o siluetă de invidiat!!!

«Nu mă tentează bufetul suedez de la evenimentele mondene la care particip, nici chiar dacă îmi este foame. Nu mănânc întotdeauna înainte de evenimente, depinde de timpul pe care îl am la dispoziţie, daca nu apuc să mănânc mâncare normală, mănânc nişte migdale»

«Nu m-am îngrăşat deloc de Paşte pentru că am mâncat cam aceleaşi lucruri pe care le mănânc în mod normal, având în vedere că nu mănânc deloc carne. Cred că un singur ou am ciocnit şi cam atât», a explicat Raicu.

Leave a Reply

