Alimente care slăbesc şi ţin kilogramele la distanţă!!!

5 May


Mai mereu aud chestia de la ce te îngraşi sau de la ce alimente pot să slăbesc deci alimentele care te ajută să slăbeşti:
Ceaiul verde

Ceaiul verde este recomandat în o mulţime de diete de slăbit, pentru ca are beneficiul de a arde caloriile. Specialiştii au constatat că persoanele care beau zilnic ceai verde topesc în 3 luni mai multe straturi adipoase decît cei care nu adaugă această băutură în dietă.

Legume verzi

Salata verde, spanac, stevie, praz, broccoli, sparanghel şi alte tipuri de legume care au pigmenţi verzi în ele sunt genul de alimente care te ajută continuu să dai jos kilograme fără a le mai pune la loc.

Ou

Ouăle sunt alimente extrem de benefice atît în sănătate, cît şi în dietă. Se pare că ele grăbesc procesul de slăbire mai mult decît alte alimente şi ajută şi la menţinerea în formă a corpului, ulterioara oricărui regim de slăbit sau efort în acest sens.

Măr

Medicii recomandă să mîncăm cel puţin un măr zilnic. Şi nu o fac degeaba, pe lîngă efectele benefice în sănătate, el ajută organismul să slăbească şi pe tine să îţi menţii greutatea sub control. Acesta conţine fibre care ajută la eliminarea toxinelor şi la detoxifierea organismului.

Iaurt

Includerea iaurtului cu un conţinut scăzut în grăsimi în dieta zilnică favorizează slăbitul şi ajută şi la menţinerea în formă după ce termini un regim de slăbire sau slăbeşti cîteva kilograme. Lactatele sunt printre alimentele cele mai recomandate în diete datorită aportului scăzut de calorii, dar ridicat de nutrienţi esenţiali organismului.

Afine

Afinele sunt fructele de pădure cele mai utile în demersul tău de a slăbi. Ele conţin cele mai multe fibre şi ajută la reducerea în centimetri a siluetei. Integrarea lor în dieta zilnică, pe lîngă alte fructe şi iaurt, reprezintă cel mai eficient mod de a ţine kilogramele la distanţă.

Cereale integrale

Şi cerealele integrale sunt o parte importantă a unei diete sănătoase pentru menţinerea în formă. Ele sunt implicate cu succes în curele de slăbire pentru că au o valoare nutriţională ridicată şi sunt bogate în fibre care favorizează arderea grăsimilor.

Grapefruit

Poate fi integrat cu succes în orice cură de slăbire şi consumat în aproape orice regim alimentar uzual. Este unul dintre alimentele care nu adaugă calorii, ci taie şi ajută corpul să rămînă la o greutate stabilă.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: