Îşi întoarce capul la 180 de grade fără să-şi rupă gâtul.

10 May


Este cunoscut faptul că gimnaştii ajung la un grad de flexibilitare mult mai ridicat decât oamenii normali, însă cazul rusului de mai jos este cu adevărat incredibil.
“M-am apucat de gimnastică de când eram copil şi am observat că am mobilitate foarte mare. Nu mi-a luat mult până când mi-am dat seama ce pot face cu gâtul meu. Consum foarte multă energie când fac acest lucru, consum energie din tot corpul” a declarat rusul.

Leave a Reply

