Motivul înşelării şi care ar fi scuza!!!

12 May


Zilele astea am finisat un sondaj care cred eu este foarte interesant…am rămas plăcut surprinsă ori bărbaţii care răspundeau la întrebare la acest capitol trişau deşi nu înţeleg de ce ar face căci e anonim dar m-a bucurat că răspundeau unii că NU ÎNŞEALĂ!!! Da da da nu o fac şi nu doresc să o facă… Ok deci sunt totuşi motive de înşelare care evident urmate apoi de scuze, afişez chiar aici… enjoy.
Motivele înşelarii:

• Calitate deosebită ce n-are prietena mea şi m-ar excita
• Nu e dedicată relaţiei
• M-am plicitisit
• Într-un moment posibil să-ţi displacă partenerul şi simţi că nu mai eşti atras de persoană
• Am vrut să gust ceva nou
• Avea sînii atît de evidenţiaţi că nu am putut rezista să nu o abordez
• Am luat-o la “paputcă” pe una şi pe deasupra era plouată ghioalcă şi acolo deam după ce şi-a scos o parte din haine a avu loc, nu putem rezista
• Tentaţia
• Nu dă
• Aş înşela în momentul în care nu ar exista atracţie între noi
• Pentru a trăi noi senzaţii
• Monotonia în relaţie
• Slăbiciune bărbătească
• Să mă răzbun
• Curiozitatea
• Cearta
• Răzbunare
• Independenţă de situaţie, cîteodată fără să vrei o faci, ţi se suie în cap.
• Puţină atenţie, minciună din partea fetei pentru domnişoară relaţia e o joacă
• Ar fi să ai şi alta mai frumoasă
• Frumuseţea, în faţa căruia nu reuşeşti să te controlezi, altul ar fi cifra, adică iarăşi cînd ştii că nu te va afla nimeni.
• Te saturi de persoana care este la moment în relaţie, văzînd o înfăţişare mai sexy şi ceva nou nu poţi răbda
• Dorinţa momentană
• Lipsa de comunicaţie, atunci cînd nu satisface îndeajuns partenera
• Incompatibilitatea cu persoana
• Slăbiciune bărbaţilor la mai multe femei
• Lipsa dragostei care de fapt nici nu a fost, lipsa respectului unul faţă de altul
• Sentimentele nu mai sunt reciproce
• Lipsa de încredere unuia faţă de altul
• Lipsa de responsabilitate
• Înşeală însă iubeşte doar una e aşa de la natură
• Obişnuinţa şi pasivitatea dintre parteneri
• Banii, dorinţa
• Atracţia de “carne proaspătă”

Scuzele infidelităţii:
Mai mulţi bărbaţi au recunoscut că mai bine să spună adevărul dacă i-au prins căci basmele în acest caz nu prea ajută dar totuşi va scriu unele care le folosesc.
• Aveam nevoie de o schimbare în atmosferă
• Te-am înşelat pentru că te iubesc, pentru că eram furios pe tine, pentru că am suspectat că erai cu altcineva, pentru că nu mă mai iubeşti
• Nu dă
• Nu mai am erecţie cînd sunt plictisit
• Aventură momentană şi mai mult nimic
• Ei lasă nu-i straşnic
• Pentru că aşa m-am calmat
• Eram în stare de ebrietate şi nu eram conştient ce fac
• Te-am înşelat că deja nu mă mai atrăgea la tine ca cîndva
• Prima dragoste de la grădiniţă care nu ne-am văzut mulţi ani
• Am făcut pentru a mă convinge că tu eşti mai bună
• Draga mea cu ea fac doar sex cu tine dragoste
• E ceva natural
• Depărtarea

P.S. Nu vă daţi la provocare!!!

Leave a Reply

