Părinţi negri, copil alb. Infidelitate sau mutaţie genetică?

16 May


Caz şocant un cuplu care sunt de culoare au un copil alb. Medicii şi asistentele îndată le-a trecut prin cap că femeie a avut o aventură însă biologic culoarea neagră bate pe cea albă aşa că deşi ar face oricum copilul avea să fie de culoare deci ca mai mult ca probabil să fie o mutaţie căci trăsăturile copilului seamănă cu a părinţilor.
“Eram mult prea şocat pentru a vorbi şi îi vedeam pe doctori privindu-se unul pe celălalt. Gândul iniţial al asistentelor a fost, probabil, că soţia mea a avut o aventură”, a declarat Francis Tshibangu, tatăl copilului.

“Eu şi Arlette ne-am uitat unul în ochii celuilalt, ne-am zâmbit şi atunci am ştiut că e copilul meu. Am o relaţie cu soţia mea de trei ani şi nu a fost niciodată vorba de infidelitate, dar tot a fost o surpriză”, a mai spus bărbatul.

“Când m-am aplecat să îl sărut, m-am uitat mai bine la trasăturile lui şi mi-am dat seama că seamănă exact cu mine şi cu Arlette. Are nasul meu şi buzele soţiei mele”, a mai zis Francis Tshibangu.

“Chiar dacă soţia mea ar fi avut o aventură, copilul ar fi fost creol, cu părul brunet, nu cu pielea albă şi părul blond, cum are Dabiel”, a concluzionat tatăl copilului.

Leave a Reply

