Pentru nuntă a slăbit cu aproape 70 de kg!!!

20 May


Orice mireasă înainte de nuntă încearcă să îşi aducă silueta la proporţiile dorite. Aşa şi Beth Wheeler are 36 de ani a decis că va reuşi să îmbrace rochiţa ce i-a plăcut care de fapt era mai mică cu 18 mărimi şi uite că a făcut asta timp de un an a avut un regim strict dar a reuşit soţul este foarte mîndru de ea şi o iubeşte şi mai mult pentru asta.
”Nu mi-a plăcut niciodată să meg la sală şi nici nu am mers, dar mi-am schimbat alimentaţia şi m-am plimbat mai mult pe jos.” a povestit ea.

Leave a Reply

