Muzica mută îmi umple casa de zgomot…by Ariadna

24 May

Muzica mută îmi umple casa de zgomot, luminile aprinse peste tot îmi oferă amarnică iluzie că nu sunt singură, pisică agitată se îndreaptă în nici o direcţie se preface că plec acum cu el mă înţelege atît de bine, hainele stau aranjate într-o poziţie de a le trage doar printr-o adiere uşoară căci cine ştie poate vine după mine, Aştept întoarcerea celui ce m-a părăsit cu dezamăgire, înşelăciune, prefăcătorie şi căruia îi dărui clipă de clipă gînduri atît de adînci şi curate.
Îmi frămînt sufletul în dezgustul chemării şi armonia aşteptării, fidelitatea proastă îmi zgîrîie privirea albastră şi îndurerată.
A plecat fără să-mi zică cuvintele care m-ar obliga să-l urăsc pe vecie probabil era mai uşor să trăiesc cu o ură în minte decît cu o aşteptare în inimă, ea arde tot ce ai mai sfînt şi dulce.
Convingerea mea nu are limite că cele mai amarnice timpuri sunt acele pe care le dedici speranţei pătate că poate totuşi te va mai îmbrăţişa, că vei mai simţi săruturile nevinovate, că o sa te mai ţină în privirea lui, iar zîmbetul o să pară numai din fericire că te are alături.
NU ştiu de se va întoarce sau apsenţa lui va fi aliata mea, dar durerea ruşinoasă prefăcută mai tîrziu într-o speranţă jalnică se va transforma în trecatoare amintiri deşarte lăsate în urma unui trecut, viitorul căruia e prea fericit ca să-ţi aminteşti de atitea greşeli săvîrşite cîndva.

Leave a Reply

