Ebay: O mamă a pus în vînzare fetiţa căci s-a plictisit de copil!!!

26 May


Anunţul sună aşa:
“Copil de vânzare, un copil adorabil de vânzare. Poate face curat şi poate purta o conversaţie decentă. Este drăgălaşă, dar eu m-am saturat de ea”
O femeie din Michigan precum a argumentat poliţiei a pus acest anunţ cu scop distractiv nu cu intenţii serioase astfel a argumenta că:
“A fost doar o glumă, atâta tot. Cu toţii o luaţi prea în serios şi faceţi din ţânţar armăsar. Eu doar încercam să văd cum funcţionează site-ul. Şi m-am gandit că e amuzant ca având fotografiile ei pe computerul meu să pun un anunţ cu ea. Nu m-am gândit că cineva chiar va lua în serios anunţul”
Cazul a fost investigat şi a ajuns la concluzia că era o glumă de prost gust.

Leave a Reply

