Istorioară…accept să fiu amantă!!!

26 May

O poveste care relatează o femeie cum e această stare de amantă.
“- Am eu oare dreptul sa iubesc o femeie ca tine?”. Intrebarea m-a surprins pe cat mai placut posibil,pe moment.Dupa cateva luni am realizat ca eu eram aceea care ar fi trebuit sa imi pun aceasta intrebare pentru ca libertatea mea de alegere era mult mai presus decat a lui.Prinsa in vraja clipelor frumoase nu am realizat ca jocul nu mai e facut dupa regulile mele:doresti,seduci,obtii ,abandonezi fara regrete.Inainte imi decideam eu limita in relatii,acum imi e impusa de viata lui.Joc rolul pe care nu mi l-am dorit niciodata,un rol secundar. Odata ma opreste si-mi spune “Te iubesc” , il privesc cu drag si tac.La cativa pasi ma intoarce spre el si imi repeta aceleasi dulci cuvinte.Cu un sarut il opresc sa mai spuna ceva.In timp a inceput sa imi povesteasca despre viata lui…un fulger mi-a trecut prin suflet dar am invatat sa accept,sa-i iubesc copiii…dar pe ea?!Sunt zile intregi,saptamani in care nu il caut.Mi-l imaginez alaturi de ei si…il vad zambind,implinit si pentru aceste momente din viata lui renunt la orice clipa dorita sa o petrec alaturi de el.Stiu.Suport consecintele.In noptile tarzii cand sunt singura imi amintesc de prima zi petrecuta impreuna…eram fericita.M-a intrebat intr-o seara daca simt cat de mult ma iubeste.Nu i-am raspuns.Eram prinsa in gandurile mele a s-ar fi vazut cu altcineva,vre-o fosta relatie.Dar nu era momentul pentru a-i spune motivul pentru care eram trista in ultimul timp.Atunci era noaptea in care el avea nevoie sa-i spun ce simt pentru el.De curand am inselat barbatul care inseala.Sentimentul de vinovatie a disparut la cuvintele : “acum suntem chit”.Oare?Nu stiu si nu voi afla daca s-a intamplat sau nu,nu indraznesc sa intreb.Suna ironic dar dupa infidelitate ceva din mine striga :TE IUBESC!!! De atunci in sufletul meu simt ca mi-am depasit limita : iubesc pe cineva mai mult decat pe mine.Afectiunea mea e poate o mica siguranta pentru el ca imi pasa.Dar ce rost au toate sentimentele care le-am tinut doar pentru mine cand el nu se poate bucura de ele?Am dreptul sa il iubesc fara sa ii schimb viata.Ma vrea langa el pentru mult timp,nu o spune dar o face prin fapte care ma leaga profesional de el dar nu stiu cat voi rezista.Mi-e teama sa ii spun ca il iubesc….Cel putin de o saptamana citesc despre iubirea si suferinta altora incercand sa uit de a mea.Il iubesc si totusi nu spun nimic….”

Leave a Reply

