Cum a fost la OFFLINE!!!

30 May

Duminică la 18 00 s-a dat startul OFLINULUI tema “Cine înşeală mai mult femeile sau bărbaţii.”

Toţi participanţii au fost puşi în situaţiii diferite, fiecare lua cîte un bileţel care era nevoit să afle soluţia la problemă spre ex:. Se întîlnesc de 8 ani şi el a înşelat-o, ea află. Cum salvează relaţia.” Astfel fiecare se punea în ipostaza dată şi găsea soluţia.La sigur fără cafea nu se putea aşa că toţi eram cu o ceşcuţă aromatică de o cafeluţă deja de seară!!!

Au venit cu chestii de acasă ca să încingă atmosfera şi chiar a fost haios lumea din jur se tot uita ce e cu nebunii ăştia.

Fiecare şi-a spus părerea şi cel mai plăcut că nimeni nu se limita în vorbe toţi erau deschişi un fel de open mind…Mă bucură faptul că bărbaţii prezenţi au fost direcţi şi au explicat cauzele înşelării, scuzele, motivele.

Apropo am constatat că înşeală atît bărbaţii cît şi femeile şi nu o fac ambii din punct de vedere doar fizic dar să primească şi satisfacţie morală.




Am mai păţit-o că termosul meu era stricat dar de fapt l-am cumpărat nou nouţ dar m-am trezit cu păturica umedă bine că lumea a mai venit cu temosuri de acasă că aveam să ne trezim fără cafea.



Au trecut 3 ore la fuguliţa nici nu am observat cum era deja 21 00 deşi astăzi mă uit ca toată sunt muşcată de ţinţarii de aseară mă face să zîmbesc şi să-mi aduc aminte că a fost veeeesel.



Vă mulţumes tuturor care au venit şi vă pupăcesc:)))


Leave a Reply

