Pregătirile de nuntă a Nataliei Barbu!!!

3 Jun


La data de 11 iunie va avea loc căsătoria dintre Natalia Barbu şi Nicolae Sota milionarul din România. Astfel la moment cîntăreaşa este alături de viitorul soţ la Bucureşti şi aşteaptă marea zi de a fi oficial soţ şi soţie. Precum a declarat Ana Barbu revistei apropo că totul merge aşa cum s-a planificat. Socrii mici sunt deja gata de petrecere.„Eu voi purta o rochie de seară, am optat pentru una lejeră, de vară, de culoare orange. Nici soţul meu nu va fi la costum. Ne-am pregătit deja vestimentaţia de socri mici, căci nu vrem să lăsăm totul pe ultima sută de metri. Vom merge pentru trei zile în România, aşa că am ales mai multe ţinute. Nunta va fi una modernă, nu una tradiţională. Va fi şi o piscină, iar doritorii vor putea să înoate. Eu mi-am pregătit costumul de baie, dar mă voi scălda abia după nuntă” povesteşte Ana Barbu.
„Ea a dorit să-i fie alături cei mai apropiaţi prieteni. Colegii mei de scenă sunt prinşi în nunţi şi nu am îndrăznit să-i deranjez. Vom da o petrecere aici, la Chişinău, cu cei care nu au putut să meargă. De asemenea, la nuntă vor fi şi rudele. Suntem cu toţii foarte emoţionaţi. Noi fiind departe, Natalia şi-a asumat singură toate obligaţiile pentru pregătirile de nuntă” dezvăluie mici secrete Ana Barbu.
Nu rămîne decât să le urez ca căsnicia lor să fie trainică.

Leave a Reply

