Interviu exclusiv…despre cum a ajuns să ofere servicii de prostituţie!!!

6 Jun


Este vorba de o persoană căreia numele nu îl voi divulga. Astfel a făcut interviul Eugen Galer care m-a ajutat la creeare acestui articol.
Vîrsta de cînd ai început să practici prostituţia?
La 16 ani. Acum am 33 de ani.
Cum ai ajuns să faci asta?
Am fost menţită de o consăteancă de a lucra în Turcia. Am plecat acolo, m-au dus într-o casă.Mi-au explicat ce trebu să fac, nu doream asta, atunci m-au închis pe 3 zile, muream de foame doar apă îmi dădeau. Apoi am înţeles că altă soluţie nu este. Dormeam 5-10 fete într-o cameră. Ne ducea cu maşina la client, făcea ce dorea din noi. Bani primeam doar cînd dorea stăpînul şi căt vroia el.
Acum tot practici aceasta. Nu ai dori să faci altceva pentru a obţine bani în alt mod?
Altceva nu cunosc nimic. E cel mai uşor lucru.
Cît costă serviciile tale?
De la 150 la 250 lei.
Ce servicii nu faci categoric?
Sexul anal.
Cîţi clienţi ai pe zi?
De la 1 la 3, sunt zile cînd nu am pe nimeni.
Ce fel de clienţi ai, ce categorie?
Clienţi de la construcţie,şoferi,tineri boschetari, bărbaţi în vîrstă ca de 60 ani.
Cum te găsesc?
Pe telefon,strada Basarabiei.
Apropiaţii ştiu cu ce te ocupi?
Da, desigur. Am prieteni de aceeaşi categorie.
Ai pe cineva care te conduce, sau lucrezi singură?
Lucrez singură, sunt deja în vîrstă.
Dacă ai primi o ofertă să pleci peste hotare pentru a face prostituţie ai accepta?
La moment nu am oferte, dar aş dori tare să plec. Nu arăt de 20 de ani nu am şanse.Aş pleca pentru că am un copil de crescut dar acum viaţa e foarte grea.
Cum este viaţa ta în afara lucrului?
Locuiesc în suburbia Chişinăului. Am un băiat de 9 ani.Este de la soţul meu.Cînd am ajuns în ţara de baştină l-am întîlnit pe el, m-am îndrăgostit, dar ne-am despărţit după asta am început a practica prostituţia aici în ţară.În rest am grijă de gospodărie.Ies cu fetele la o bere.
Ce părere ai despre bărbaţi?
Bărbaţii pentru mine sunt la fel şi au acelaşi orgasm. Doar aparatul genital e diferit.
Îţi place sexul, primeşti plăcere?
Desigur îmi place sexul,plăcere primesc cînd eu vreau. Uneori sexul îl fac ca ceva automat.
Crezi în sentimente?
Desigur că cred în sentimente.Am un iubit şi ne ajutăm reciproc. Însă el nu ştie ce fac.Dar din convorbiri am înţeles că nu ar fi împotrivă. Pentru el dragostea este de a ajuta unul pe altul în greutăţi.
Ai dori să se legalizeze prostituţia în Republica Moldova?
Nu am auzit de aşa ceva. Dar aş dori fiindcă plătim mult pentru procesele verbale.
Ultima întrebare, dacă ai avea o fetiţă ai îndemna-o sa facă asta sau din contra ai feri de tot ce ţine de prosituţie?
Nu aş îndemna-o, desigur. Însă nu noi suntem stăpîni pe soartă. Aş explica viaţa sexuală de la anii de adolescenţă pentru ca să aleagă singură calea cea dreaptă.

Leave a Reply

