Noua consola Wii U!!!

8 Jun


E mai ceva decît PlayStation 3 sau Xbox 360. În primul rînd are legătura cu TV şi tabletă. Îl poţi folosi în mai multe metode ca joc care te ajută să îţi fie mai interesant cu diferite efecte. Ca browse ce îţi face o leăgută cu TV. Poţi forma online video call cu prietenii tăi care evident au şi ei această super nouă fishkă. Poţi schimba cu ajutorul tabletei noul film care doreşti aşa ca prin magie. Te simţi de parcă ai fi tu însuţi în joc. E foarte interesant. Personal am încercat PlayStation 3 şi Xbox mi-a plăcut enorm. La Xbox în genere mă simţeam că eu sunt chiar în joc mai ales după faptul că personajul se mişca odată cu mine, mă rog chestie de game dar e foarte distractiv şi nici nu observi cum trece timpul, deşi a doua zi simţi toţi muşchii că te dor, dar merită. Abia aştept să apară şi la noi în ţară această jucărică să vedem cu ce ne bucură de data asta japonezii.

Leave a Reply

