Fosta iubită lui Nicolae Sota a spart tăcerea!!!

14 Jun


Adelina Chirică este fotomodel şi ex iubita miliardarului Nicolae Sota a făcut declaraţii în adresa fostului iubit.
«Am încercat să stau cât mai departe de toată nebunia asta. Dar deja lucrurile au scăpat de sub control şi mă văd nevoită să îmi apăr copilul», a spus ea.
«Nu am putut să concep să intru în biserică şi să mă căsătoresc în faţa lui Dumnezeu cu un bărbat care, în timpul crizelor de gelozie, m-a ameninţat că o să îmi ia copilul şi, mai mult, cu un bărbat pe care nu-l mai iubeam»
Ba mai mult însuşi rochia pe care a purtat-o Natalia Barbu de fapt a fost ideea ei.
«Rochia pe care a purtat-o Natalia este creaţia mea. Am gândit-o ca cea din videoclipul «November Rain», pentru că mi-am dorit-o foarte mult.
Nu îi port pică Nataliei, ba chiar le urez «Casă de piatră», dar să stea cât mai departe de mine şi de Davis (fiul Adelei şi al lui Nicolae Sota, n.r.)», a zis aceasta.
Faza e dubioasă căci Nicolae Sota deşi are copil cu frumoasa blondină totuşi a ales-o pe Natalia e vorba de dragoste ori e ceva de care încă nu se cunoaşte?

Leave a Reply

