Parfum pentru local este o metoda pentru a avea clienţi fideli!!!

14 Jun


Universitatea de Tehnologie din Delft, Olanda a făcut o cercetare şi anume în cluburie din această ţară s-a împrospătat mai multe localuri cu parmul ce conţinea miros de portocală, mentă şi apă de mare. Astfel pe parcursul acestui experiment s-a observat că deşi era exact aceelaşi stil de muzică în localul care s-a folosit parfumul cu arome clienţii au fost mulţumiţi şi satisfăcuţi iar cel în care s-a evitat acest fapt nu erau aşa de impresionaţi de seară. Deci pentru un chef bun e necesar nu doar muzică bună, pj şi mc dar mai e nevoie pe lîngă fum să se simte acel miros energizant.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: