Serialul Fran Drescher este inspirat din viaţă!!!

14 Jun


Serialul «Happily Divorced» unde se adevereşte că după o căsnicie îndelungată soţul confirmă că e gay de fapt e o poveste reală a actriţei Fran Drescher. Interesant lucru că au trăit împreună 21 de ani şi actriţa nu a fost mirată că ex soţ îi plac bărbaţii, ba mai mult ei au devenit cei mai buni prieteni.
«El oricum trăia o viaţă de gay şi după divorţ mi-a spus «Nu vreau să fii şocată, dar mă văd cu bărbaţi»», povesteşte vedeta.
«În timpul căsniciei, el mi-a spus că ar putea fi bisexual, dar că vroia să fie căsătorit. În momentul în care mi-a spus, eu supravieţuisem cancerului uterin, deci nimic nu mă mai putea zdruncina».
«E minunat că am avut înţelepciunea să ne reinventăm legătura. Toţi acei ani petrecuţi împreună nu au fost în zadar. Suntem foarte apropiaţi, chiar cei mai buni prieteni»
Acum probabil şi merg la chefuri ca “podrustele” la vînat bărbaţi?

Leave a Reply

