Un video amuzant cum doi bătrîni drăguţi folosesc netul!!!

14 Jun

Noile tehnologii dau peste cap multora care încearcă să meargă în pas cu aceasta. Aşa deci doi bătrîni doresc să facă o surpriză prietenului Frank ce a împlinit 84 de ani. M-am uitat la video şi îi văd pe ai mei părinţi cînd mă tot sună de o sută de ori şi mă întreabă am intrat acolo şi acolo în net acum pe ce să apăs, sau acolo scrie că am cîstigat ceva, ce să fac? Ce am cîştigat? Te mai irită dar cînd te trezeşti alături ai un haker:)))

Leave a Reply

