Manifestul bărbaţilor simpli!!!

23 Jun


1. Noi suntem oameni simpli!

2. Cateodată nu mă gândesc la tine… şi asta nu este rău; obişnuieşte-te te rog cu asta; nu mă întreba te rog la ce mă gândesc…, întreabă-mă doar dacă eşti dispusă să vorbim despre politică, filozofie, economie, fotbal, băutură, sex sau maşini.

3. Nu are rost să mă întrebi la ce mă gândesc… 96,5% din timp bărbaţii se gândesc la sex; nu, nu suntem obsedaţi, este pur şi simplu ceea ce ne face cel mai mult plăcere.

4. Dacă te rog să-mi dai pâinea, nu doresc nimic altceva; nu este un reproş că pâinea nu s-ar afla deja pe masă; în exprimarea noastră nu se ascund nici reproşuri, nici aluzii subtile… da, suntem doar nişte oameni simpli.

5. Dacă doreşti ceva este suficient să formulezi întrebarea; noi nu înţelegem întrebări cu aluzii subtile şi indirecte; deci întrebările indirecte nu dau rezultatul scontat, chiar şi cele evidente; spune te rog exact ceea ce doreşti.

6. Dacă pui o întrebare la care nu aştepţi răspuns, nu te mira că vine un răspuns la care nu te aşteptai.

7. A face cumpărături nu face nimanui plăcere… şi eu n-o să găsesc niciodată plăcere în asta… exceptând faptul cînd alegerea o fac eu.

8. Cînd mergem undeva în vizită, indiferent ce haine porţi, îţi stau minunat… o jur!

9. Dacă crezi că eşti grasă, probabil aşa şi este. Nu mă întreba pe mine… o să refuz categoric să dau vreun răspuns.

10. Vineri, sâmbătă, duminică înseamnă: multă mâncare, prieteni, fotbal la televizor, bere şi maniere proaste; este ca fluxul şi refluxul sau ca ciclul vostru… este inevitabil.

11. Ai destule rochii, bluze, fuste şi pantofi… dacă plângi în faţa magazinului înseamnă că mă şantajezi… să mă aduci în pragul ruinii nu este nicidecum o dovadă de dragoste.

12. Majoritatea bărbaţilor nu au decât 3 perechi de pantofi… cum poate să-ţi vină idea că aş putea avea habar, care din cele 30 de perechi de pantofi ale tale îţi stau mai bine sau se asortează cu noua rochie.

13. Răspunsuri simple ca: DA sau NU sunt absolut suficiente indiferent de cât de lungă sau complicată a fost întrebarea.

14. Când ai o problemă roagă-mă să ţi-o rezolv şi atât; nu mă ruga să te compătimesc aşa cum o fac prietenele tale.

15. Dureri de cap sau migrene care durează 4 săptămâni, nu mai sunt dureri de cap sau migrene. Du-te la doctor.

16. Dacă spun ceva ce poate fi interpretat în doua feluri şi unul din ele te nelinişteşte sau te face nefericită, cu siguranţă ma refeream la celălalt.

17. Berea ne place aşa cum vă plac vouă genţile… voi nu înţelegeţi de ce… şi nici noi.

18. Dacă te intreb “Ce ai?” şi tu îmi răspunzi “Nimic!”, te voi crede şi mă voi comporta aşa ca şi cum totul ar fi în cea mai perfectă ordine.

19. Nu ma întreba: “Mă iubeşti?”… fii sigură ca dacă n-ar fi aşa, nu aş fi cu tine.

20. Regula de bază în cazul celei mai mici îndoieli: ia sau înţelege ce este mai simplu.

21. Noi suntem cu adevărat oameni simpli. Vă rog să împărţiţi acest “Manifest” la cât mai multe femei, pentru că în sfârşit acestea să ne înţeleagă o dată pentru totdeauna!

Leave a Reply

