Inspirație…Den!!!

27 Jun

Ție-ți scriu versuri,
Ți le șoptește ploaia.
Cu-ale tale gesturi
Stropii mângâie foaia.

Pentru tine cerul plânge
Cu picături de iubire în palmă.
Și fulgerul inima-mi frânge,
Ce-n suspin de tunet te cheamă.

Tu ești a mea inspirație.
Cu tine inspir versul și aerul…
Alături de tine viața-i o revelație,
În răsăritul ochilor tăi e tezaurul.

Pe tine te caută-n rime
Ritmul inimii mele…
Vântul te-naripează-n poezie,
Vântul îți șterge urmele…

2 Responses to “Inspirație…Den!!!”

  1. Fripturica de seara June 27, 2011 at 9:43 pm #

    Ultimele 2 versuri cam slabute, ori erai foarte tulburata (ceea ce prefer sa cred) ori erai prea grabita (ca sa nu spun neinspirata), oricum incercarea este temerara pentru versuri incrucisate
    Si cum o problema nu exista atata vreme cat nu exita o solutie, reformulez penultima strofa si daca iti place iti reformulez si ultima strofa, dar numai daca iti place (nu am gandit-o mult)

    Tu-mi esti a mea chemare.
    Inspir prin tine vers și aer…
    Cu tine viața-i o mirare,
    În ochii tăi albastrii ca un cer.

    • cafelutadedimineata June 28, 2011 at 9:26 am #

      in primul rind nu eu am scris…si dupa parerea mea a scris destul de frumos…cit tine de varianta ta tot e ok insa originalul il stii care e

Leave a Reply

