Perle de la call center (MoldCell)!!!

28 Jun


Operatorii paremise uneori abia se ţin să nu bufnească de ce spun clienţii.
Sbs: – Alo, Bună ziua. Spuneţi-mi, vă rog, de ce doamna asheea de la “Fabrica de Staruri” (Andrea Raicu) spune la ce număr să expediem mesajul, da nu spune că preţul mesajului e 40 de lei?
Operator: – Tarifele pentru mesaje, expediate la numerele 4401 si 4410 sunt indicate jos pe ecran.
SBS: – Dar dakă eu văd rău? Ia daţi să mă lămuresc cu doamna asheea!

Client: – Bună ziua! Cartela mea e în poză pasivă şi nu pot apela. Dacă o să suplinesc contul cu 19 lei cu cîte zile o sa fie prelungită poza activă?

Client: Da eu am trimis mesaj la 433 şi ni-o vinit 3 mesaje de-un fel şi 2 de-un fel şi am stins televizorul.

Client: Devushka perezaredite menea… mne nujno…

Client: – De unde pot cumpăra pachetul Harry ?
(“HAPPY” was written on the screen)

CC Represenative: bună ziua
SBS: ”tăcere”
CC Represenative: Care este întrebarea d-voastră?
SBS: Mă scuzaţi vă rog nu am fost atent, despre ce era vorba?

CCRepresentative: bună ziua
Subs: Bună ziua, da undi pot sa mă ‘popalnesk’ ?

Client: Cît costă o cartelă de o sută de lei?

Ab.: Mne Mini Cooper ne nujen, mne nujen zontik shtobi vstretitsea s vami v dajdlivuiu pagodu.
(nota: promoţia cu automob.)

Operator: ce telefon aveţi?
Ab: Erecsson
Operator: de care Ericsson?
Ab: Sony
Operator: De care Sony
AB: Erecsson

CCR: – Moldcell Servicii Clientela …Bună ziua!
Ab: – (un copil) Bună ziua, dar Moş Crăciun este?
CCR: – ???…Da … este.
Ab: – dar puteţi să mi-l da-ţi?
CCR: – ??? …din păcate pe Moş Crăciun nu puteţi să-l găsiţi aici.

CCR: Moldcell Servicii Clientela …. Bună ziua!
Ab: – Alio, Moldcell, eu am cumpărat la singur cartela!

Operator: bună ziua!
subscriber: ”Alio devushka, kogda ya noberayu 444 u menea zaderjka.”

Operator: Scrieţi TOP spaţiu M
Abonat: spaţiu în engleză sau română?

Operator: bună ziua!
subscriber: ”Ia ho4u popolniti sciot, no u menea ne poluciaetsia.
Ia nabiraiu 444 2 tiurimu (#), slushaiu cod, no sciot ne popolniaetsia???????????

CC Represenative :bună ziua!
Subscriber: Devuska pocemu kogda ia otkliuceiu telefon, on ne zvonit?
P.S. sursa http://rupebuca.livejournal.com

Leave a Reply

