Obligată de a lăsa jobul căci nu se machia!!!

4 Jul


O companie Harrods, unde activa Melanie în vîrstă de 24 de ani impunea pe fată ca să se machieze căci nu corespundea dress codului. Mai ales că avea de afacere cu clienţii. Ea a acceptat vestimentaţia însă nu dorea make up.
«Am fost dezgustată. Era insultător. Practic, mi se zicea că asta va fi o îmbunătăţire. Nu ştiu cum s-au gândit că e OK să spună aşa ceva. Ştiu cum arăt machiată.

Am folosit farduri, deşi nu la muncă. Nu pot să-mi dau seama cum, în aceste timpuri, Harrods poate să-mi ia dreptul de a-mi alege cu ce să mă îmbrac. Am fost fericită acolo, dar nevoită să plec», a povestit tânăra.
Ei i sa oferit şi cursuri de machiaj însă ea a refuzat.
Un reprezentat al magazinului a declarat: «Toţi salariaţii noştri sunt supuşi unui dress-code pe care-l acceptă în momentul angajării. Discuţiile noastre cu Melanie Stark au fost pentru că ea refuza să se supună acestei reguli. Ea a hotărât să plece de bună voie, fără nicio referire la dress code».
Interesant dacă persoana dată aduce venit şi ceilalţi din jur nu se stresează şi munceste ca un cal wtf… pentru ce machiaj o să crească profitul mai mult firmei. Dacă se gîndesc aşa de mult la dress code atunci puneţi păpuşe să lucreze şi gata …clienţii se vor irita că acelea nimik nu ştiu în schimb cu un make up bun.

Leave a Reply

