Au devenit părinţi cînd erau ambii adolescenţi, acum vor să se căsătorească!!!

8 Jul


Micheal în vărstă de 13 ani şi Cheryl 15 ani în curtea şcolii au devenit viitori părinţi. Toţi care au aflat nu credeau că acest cuplu va face faţă greutăţilor. Băiatul învăţa şi paralel lucra ca să îşi întreţină cît de cît familia lui. Ba mai mult a reuşit şi au acum Bryan (3 anişori) şi Archie (11 luni). Ea nu lucrează are grijă de copii, el ca capul familiei are mai multe joburi pentru a oferi ce e mai bun celor apropiaţi.
«În mod evident, am făcut lucrurile pe dos – e mai bine să începi o relaţie, să te căsătoreşti, să cumperi o casă şi apoi să faci copii. Liam are acum opt anişori şi nu va trece mult până când va fi la vârsta la care eu l-am făcut.
Atunci am să-l sfătuiesc să aştepte, să termine şcoală, să facă facultate şi abia apoi să-şi întemeieze o familie», a spus băiatul.
Acum ei participă la un concurs pentru a le face lor nunta de care nu au avut parte. Eu aş spune bravo că au putut merge împreună şi lupta, nu au lăsat mâinile în jos deşi erau copii şi ei au demonstrat că pot şi sunt unul pentru altul.

Leave a Reply

