Scrisoare între soţi!!!

21 Jul


IUBITA MEA,

În anul care a trecut, am avut 365 de tentative de a face dragoste cu tine, din care am reuşit de 36 de ori, ceea ce înseamnă, în medie, o dată la zece zile.
Iată lista cu motivele pentru care nu am avut mai mult succes:
– 54 de ori pentru că lenjeria era la spălat
– 17 ori pentru că era o oră prea târzie
– 49 de ori pentru că erai prea obosită
– 20 de ori pentru că era prea cald
– 15 ori pentru că vroiai să dormi
– 22 de ori pentru că te durea capul
– 17 ori pentru că-ţi era teamă că trezim copilul
– 16 ori pentru că erai prea nervoasă
– 12 ori pentru că era ziua critică din lună
– 19 ori pentru că trebuia să te trezeşti devreme
– 9 ori pentru că susţineai că n-ai chef
– 7 ori pentru că te-a ars soarele prea tare
– 6 ori pentru că te uitai la emisiunea de noapte
– 5 ori pentru că nu vroiai să-ţi ciufuleşti noua coafură
– 3 ori pentru că ne aud vecinii
– 9 ori pentru că ne aude mama ta

Din cele 36 de reuşite rezultatul nu a fost satisfăcător:
– 6 ori pentru că stăteai pur şi simplu intinsă
– 8 ori pentru că îmi aminteai că sunt găuri în stratul de ozon
– 4 ori pentru că mi-ai cerut să mă grăbesc, ca să terminăm odată
– 7 ori pentru că a trebuit să te trezesc să-ţi spun că am terminat
– o dată pentru că mi-era teamă că te-am rănit, din cauza că te-am simţit mişcându-te

IUBITULUI MEU,

Am senzaţia că încurci puţin lucrurile. Iată motivele pentru care n-ai fost în stare de mai mult decât ai reuşit:
– 36 ori pentru că n-ai venit deloc acasa
– 5 ori pentru că ai venit beat şi te-ai dat la pisică
– 21 ori pentru că nu ţi s-a sculat
– 33 ori pentru că ai terminat prea repede
– 19 ori pentru că te-ai culcat înainte de a începe
– 38 ori pentru că ai lucrat până târziu
– 10 ori pentru că aveai un cârcel în talpă
– 29 ori pentru că trebuia să te trezeşti devreme ca să joci golf
– 2 ori pentru că te-ai bătut şi ai primit un şut în testicule
– 4 ori pentru că ţi s-a înţepenit fermoarul de la pantaloni
– 3 ori pentru că ai răcit şi îţi curgea nasul
– 2 ori pentru că ţi-a intrat o ţepuşă în deget
– 20 ori pentru că ai uitat la ce te-ai gândit toată ziua
– 6 ori pentru că ai terminat în pijama în timp ce citeai cărţi porcoase
– 98 ori pentru că n-ai avut timp deoarece trebuia să te uiti la meci

Iar când am fost împreună şi stăteam întinsă nemişcată, era din cauza că m-ai confundat cu cearşaful.

2 Responses to “Scrisoare între soţi!!!”

  1. blogulvictoriei July 22, 2011 at 11:16 am #

    prea trist… ma intreb daca sotul este tatal copiilor…

    • cafelutadedimineata July 22, 2011 at 11:25 am #

      pai aici stii cum crtitica reciproca:)))

Leave a Reply

