Filmul Larry Crowne!!!

24 Jul


Aseară am fost la Patria şi am privit acest filmuleţ. Mi-a plăcut, iniţial ţi se pare plictisitor căci mai mereu ne-am deprins de filme cu action dar mai apoi cînd intri în esenţa acestuia începe să îţi placă tot mai mult.Actorii principali sunt Tom Hanks, Julia Roberts de aia mă gîndeam că trebu să fie ceva cool. Plus la asta sunt arătate momente care în viaţa reală le întîlneşti deseori. Este prezentată viaţa studenţească a unui american şi multe altele. Aici am simţit prezenţa a unui umor mai specific aşa mai finuţ. Nu vă povestesc în mici detalii căci nu va fi interesant să-l priviţi dar pot spune un lucru că finalul e foarte dulce deşi nu e un mare romantism dar totodată pare atît de familiară această scenă. Well …să nu uitaţi pop corn să luaţi cu voi.

Leave a Reply

