GOLUL LEOAICELOR a FC Costuleni!!!

25 Jul

Am aflat recent că există la noi în RM un grup de suportere, corect aţi înţeles fac parte numai sexul frumos, evident curiozitatea femenină nu mi-a dat pace şi am făcut un interviu… well iată ce mi-au spus frumoasele suporteriţe.

Salutare fetelor, direct merg spre subiectul ce mă interesează…De ce aţi ales să fiţi suportere?

Dorina: Eu am fost cea care a format acest grup şi mi-a venit ideea atunci cînd am participatla Miss devizia naţională. Am pus un anunţ, fetelor care sunt amatoare pe fotbal să se înscrie în acest grup.

Elena: Am ales să fiu suporteră, căci locul femeii nu este doar la bucătărie, plus la asta îmi place fotbalul.

Sabina: Datorită  susţinerii din partea noastră,  FC Costuleni a început să fie cunoscut de către mai mulţi.

De ce aţi ales anume această echipă?

Elena: E mai bine să începi de la zero, să faci totul treptat cu propriile puteri dar nu să aştepţi totul gata pregătit.Mai ales că echipa e una nouă.

Îmi spuneţi şi mie de ce vaţi numit GOLUL LEOAICELOR?

Dorina: Însuşi emblema echipei este reprezentată un leu de aici şi vine denumirea.

Cum vă pregătiţi, aveţi ceva special ca suportere?

Dorina: Sigur că avem maiouri, avem careva slogane cum ar fi: Cînd leoaica se incinge Costuleni mereu învinge!

Elena: Apoi în acele 90 de minute facem careva dansuri, mişcari astfel ca să creeam un boom în  atmosferă.

Uite spre exemplu eu doresc să mă alătur Golul Leoaicelor ce trebuie să fac?

Dorina: La moment suntem 50 de fete şi toate au fost acceptate din motivul că le place fotbalul că au acel entuziasm.

Adriana: Trebuie să le corespundă o motivaţie, responsabilitate. Este nevoie nu doar de prezenţa fizică dar şi cea sufletească.

Sabina: Acesta e ca un hobby ce de fiecare dată te răsplăteşte cu însuşi participarea, care nu simţi că îţi ia din timpul tău personal.

Aveţi un anumit regulament interior?

Dorina: Lucrăm asupra acestei etape. Suntem de la început şi pe parcurs vom face diferite departamente în care fiecare persoană să fie responsabilă pentru ceva anume, căci eu nu le reuşesc pe toate.

De ce anume fotabalul dar nu  aţi ales altceva?

Adriana: Fotbalul este ca o competiţie, care te ţine mereu în suspans. Astfel cum este fondatoarea Golul Leoaicelor. Ne-a ales astfel încît toate suntem femei puternice şi ştim ce dorim.

Aţi dori să creaţi o echipă de fotbal pentru fete?

Adriana: E nevoie de pregătire enormă. Plus la asta nu cred ca un sponsor la moment va fi interesat să investească bani căci la noi în ţară fotablul încă e în curs de dezvoltare.

Ok să vorbim de ceva personal, cine sunt aceste fete de zi cu zi?

Dorina : Eu sun manager la capitolul suportere FC Costuleni plus la asta mai activez şi în alte sfere.

Adriana : Studentăla FRISPA dar mai activez şi ca model.

Elena: Sunt absolventă a USM,lucrez şila Farmacia Felicia.

Sabina: Sunt şi eu absolventă şi particip la moment într-un proiect.

Observ că toate sunteţi nişte persoane independente şi care merg cu paşi siguri spre ceea ce doresc. Dar oare acest hobby al vostru nu vă afectează viaţa personală, cum ar fi partenerii să fie geloşi că susţineţi o echipă de fotbalişti?

Elena: Partenerul meu se bucură căci şi el joacă fotbalul, aş spune că se mîndreşte cu mine.

Adriana: Absolut NU e împotrivă. Ba mai mult are grijă ca să mă ducă la meci .

Sabina: Nu e  o problemă.

Dorina: Eu am să aleg unul care ar accepta acest hobby al meu. La mine, simt eu că va fi un portar .

Fetelor dar cum rămîne faza de invidie. Sunteţi 50 şi ştiţi cum bîrfe, chestii din astea nu aveţi probleme cu acest capitol ?

Dorina: Eu încă nu am simţit asta. Poate că nu a trecut atît de mult timp şi nu s-a format diferite grupuri.

Sabina: Nu există concurenţă între noi de aceea.

Adriana: Poate că nu este din cauza că aici nu se impune o anumită ierarhizare. Toate părerile sunt ascultate şi se ia o decizie finală cu acordul a tuturor fetelor. Chiar şi la cele mai mici detalii se întreabă părerea fiecăreia.

Astfel cum sunteţi fete iar fotbaliştii băieţi nu s-au creat cupluri în interior?

Adriana: Cred că aceasta va fi în regulament, ca să nu se efectueze cupluri în interior.

Elena: Există o pereche la moment însă ei sunt împreună mai înainte de crearea Golul Leoaicelor. Plus la asta e pereche în afara terenului de fotbal.

Ce planuri are pe viitor GOLUL LEOAICELOR?

Dorina: În primul rînd vom face un regulamt interior. Vom promova în continuare acest fun club. Avem ideea de a face un calendar HOT. Poze în care vor fi reprezentantele cu fotbaliştii.Cred că anul ăsta treptat o să realizăm planurile noastre.

Îmi pare bine că v-am cunoscut. Aştept noutăţi dela Golul Leoaicelor, sper ca tot ce v-aţi pus ca scop să se realizeze. Mersi că aţi acordat  atenţiei Cafeluţei de Dimineaţă.

Interviul a fost realizat la cafeneaua Rendez Vous…şi am o mică obiecţie să fiţi mai atenţi cu clienţii la deservire.

5 Responses to “GOLUL LEOAICELOR a FC Costuleni!!!”

  1. Iulian :: July 26, 2011 at 12:06 am #

    Foarte frumos interviu! Chiar reusit, asta este profesionalism!

    • cafelutadedimineata July 26, 2011 at 1:09 am #

      imi cresc urechile:)))

  2. VICTORIA July 26, 2011 at 5:51 pm #

    cele mai tari fete!!!!!!!! bravo GOLUL LEOAICELOR!!! BAFTA IN CONTINUARE!!! SUNTETI DEMNE DE APRECIAT!!

  3. 1488 July 28, 2011 at 1:32 pm #

    corect spus “FunGrup” ))))

  4. Andra July 28, 2011 at 8:21 pm #

    http://www.hobbymoldova.com
    Votam pentru Miss Fc Costuleni – Adriana Zbigli !
    Leoaica pe terenul de fotbal!

Leave a Reply

