Metoda rapidă de a curăţa o rodie ?!

12 Dec

Amatorii de rodie mereu au bătaie de cap: cum să curăţi acest fruct? Începi  şi tot sucul se împrăştie în întreaga bucătărie, apoi atâta timp pierzi pentru a savura acele mici delicii. Mai întâi de toate, procesul constă în a tăia corect partea de sus a rodiei. Apoi cu o linguriţă baţi fructul, până când vor fi eliminate grăuncioarele. Drept exemplu e următorul experiment.

Sursa: bugaga.ru

2 Responses to “Metoda rapidă de a curăţa o rodie ?!”

  1. Alice Boboc December 12, 2011 at 11:24 am #

    Multumesc mult pentru info!😀 Cred ca de o luna am luat cateva rodii si mi-a fost groaza sa ma apuc de curatat, pentru ca stiu cata migala trebuie si cata mizerie fac de obicei cand le curat!😛 Acum gata, si-au semnat sentinta!😀

    • cafelutadedimineata December 12, 2011 at 11:25 am #

      cu placere, eu tot ador rodiile:)))

Leave a Reply

