Natalia Barbu în curând va fi mămică!!!

12 Dec

Natalia Barbu, se presupune că, va naşte de Revelion. Interpreta este gata să fie mămică. Surpriza este că posibil va naşte pe 31 decembrie. Conform revistei Apropo, Ana Barbu, care a fost în vizită la fiica sa, a adus şi nişte noutăţi cu ea la întoarcere în Republica Moldova.

„M-am simtit foarte bine. Natalia este fericită şi aşteaptă cu sufletul la gură să înceapă noua etapă din viaţa sa – cea de mamă. Cu toate că nu am făcut legume în borcane de opt ani, ştiind că Natalia va avea unele pofte, anul acesta am decis să fac ghiveci de legume pentru iarnă – preferatul fiicei mele. Când am venit acum la ea, i-am dus câteva borcane. Nu am gătit nimic căci ei au menajeră, în schimb, i-am făcut Nataliei masaj, stătea lângă mine ca un pui micuţ. Ne-am adus minte de clipele frumoase din copilăria ei”, povesteşte Ana Barbu.

Este mândră şi de ginerele ei căci o face fericită pe Natalia, o alintă şi îi acordă toată atenţia de care are nevoie o femeie.

Leave a Reply

